''Blije-klanten-service''

 

Social media

Twitter, LinkedIn, Facebook, etc. Social Media is niet meer weg te denken uit onze samenleving. En ook niet uit ons zakelijke leven. Vragen die wij vaak krijgen zijn 'Heeft het voor mijn onderneming zin om actief te zijn op Social Media?' 'En zo ja, op welke?' 'Krijg ik meer klanten door Social Media?'

 

Social Media biedt een groot podium waarop je zichtbaar bent en blijft. Uit onze ervaring is gebleken dat wanneer je besluit actief te worden op Social Media dat dit een direct gevolg heeft voor het succes van je onderneming.

 

Bijvoorbeeld doordat je volgers sneller naar je website komen en daar een whitepaper, checklist of eBook downloaden. Doordat zij hun e-mailadres achterlaten, groeit je mailinglist. 

 

En organiseer je een keer een evenement zoals een workshop of een webinar dan zijn je contacten op LinkedIn, je volgers op Twitter, je 'likes' op Facebook  snel op de hoogte en melden ze zich eerder aan voor je evenement. 

 

Het probleem is vaak dat men enthousiast begint op Social Media, maar het niet volhoudt om regelmatig berichten te posten en/of dat eenheid in de berichtgeving ontbreekt. Zo ontstaat er een diffuus beeld van de onderneming waardoor je klant/prospect geen actie onderneemt.

 

Onze klanten besteden hun Social Media aan ons uit. Wij bepalen samen met hen de strategie en gaan vervolgens gericht aan de slag. Zo zijn ze meer zichtbaar, krijgen ze meer volgers en 'likes' en werken we samen aan het resultaat.

Sales & Marketing automation

Sales automation en marketing automation is een must voor bedrijven en organisaties die willen groeien. Of het nu gaat om het werven van leads, prospects, klanten, leden, donateurs of vrijwilligers. De combinatie tussen techniek en marketing maakt het mogelijk om op de juiste tijd, naar de juiste persoon de juiste boodschap te sturen.

 

Als gecertificeerd Infusionsoft Partner helpen wij organisaties om te groeien, tijd te besparen en processen te organiseren en automatiseren. De voordelen:

 

  • Enorme tijdbesparing.
     
  • Een constante stroom van leads, prospects en klanten (of donateurs of leden).
     
  • Realtime inzicht in de kosten en opbrengsten van je verkoop- en marketinginspanningen. 
     
  • Persoonlijke communicatie op basis van gedrag en interesses in plaats van één boodschap voor allen.
     
  • Niet alleen meer resultaat, maar ook meetbaar resultaat. 

Email automation

Hier liggen kansen! Wanneer de e-mailmarketing éénmaal staat dan is dit vaak een natuurlijk moment om het een 'niveautje hoger te trekken'. Het automatiseren van e-mailings zorgt voor meer inzicht en de interesse van je klanten en prospects en dus voor meer interactie tussen jou en je (potentiële) klanten. 

 

Een aantal voorbeelden van geautomatiseerde e-mails:

 

  • De ‘leuk je te ontmoeten’-e-mail (verzend direct een e-mail om nieuwe klanten, donateurs, leden, etc. welkom te heten)
     
  • De ‘frisse-start’-e-mail (geef je nieuwe klant, donateur, lid, etc. informatie en laat ze kennis maken met je product of dienst in een serie van e-mails)
     
  • De ‘tips & tricks’-e-mail (geef je klanten tips en tricks om meer uit je product of dienst te halen)
     
  • De ‘verjaardags’-e-mail (feliciteer je klanten op hun verjaardag)

 

  • De ‘herinnerings’-e-mail (geef je klanten alle details die ze nodig hebben voor een komende afspraak of evenement)
     
  • De ‘bedankt’-e-mail (bedank je klanten voor het bijwonen van een evenement en verzamel feedback over hun ervaring)

 

  • De ‘blog-update’-e-mail (laat je klanten niets missen van je laatste content)

 

  • De ‘druppel’-campagne (verander leads in klanten door ze een serie e-mails te sturen)

 

  • Of creëer met ons je eigen campagne

E-mailmarketing

Met deze dienst is het allemaal begonnen. We zagen bedrijven en organisaties worstelen met het consequent inzetten van het medium e-mail. Communicatie met hun klanten, prospects, leden, donateurs, etc. 

 

Het gevolg? Hier en daar een e-mailnieuwsbrief of een ander soort e-mailing. 

 

Het resultaat? Frustratie vanwege uitblijvende successen. 

 

De oplossing? Uitbesteden aan ons. Wij helpen met onze kennis en ervaring. Onder andere door:

 

  • Een plan te maken (meestal voor 12 maanden)
  • De volgende vragen te beantwoorden:
    • Wie gaan we mailen?
    • Wat is het doel?
    • Welke call-to-action(s) komen er in de e-mailings?
    • Waar kun je toegevoegde waarde voor je lezer creëren?
    • Met welke frequentie gaan we mailen?
    • Gaan we verschillende groepen mailen (segmenteren)? 
    • Etc.
  • Een e-mailsysteem te selecteren (indien nodig)
  • Te helpen bij het samenstellen van de mailinglist
  • Een of meer sjablonen te ontwerpen
  • Te ondersteunen bij het inschrijf/uitschrijfproces op de website(s)
  • De inhoud van de e-mailings te schrijven of te redigeren (indien gewenst)
  • De e-mailing(s) te testen (eventueel A/B testen)
  • De e-mailing(s) te verzenden 
  • De statistieken leesbaar en begrijpelijk terug te koppelen met verbeterpunten
  • Etc.

 

DIENSTEN

 

Onze klanten besteden één of meer van de onderstaande diensten aan ons uit. Sommige diensten tegen een vast bedrag per maand. Andere diensten tegen een scherp uurtarief en indien mogelijk/gewenst; fixed price. Zo weet je waar je aan toe bent.

 

Al ons werk doen we vanuit een strategie en met helder geformuleerde doelstellingen. We maken verwachtingen graag concreet. Ons motto is; under promise, over deliver.

 

We zijn resultaat gericht en daarbij een tikkeltje eigenwijs waardoor we dingen soms net even anders doen. No-nonsense is het motto, want er wordt een hoop onzin verkondigd als het gaat om online marketing en communicatie. Simpele dingen werken vaak het best. 

 

Wij noemen onze werkwijze dan ook: "blije-klanten-service".

 

Genoeg gezegd. Dit doen we voor en met onze klanten:

Webinar is het meest onderschatte marketinginstrument van Nederland! Dat durven wij zonder meer te stellen. Wij kennen geen andere tool die zo effectief kan werken voor je sales en marketing als webinars. Het is een prachtig middel om kennis te delen, interactie te creëren met je doelgroep, meerwaarde te bieden en je producten en diensten te verkopen.   

 

Wij hebben jarenlange ervaring met het geven van webinars. Onder andere met het Instituut Fondsenwerving, De Nederlandsche Bank, Betaalvereniging Nederland, EDM, ifunds en Kieboom Training & Development.

 

 

Voor onze webinars maken wij gebruik van Gotowebinar van Citrix. Wat ons betreft de beste tool voor het geven van webinars. We zijn dan ook met trots Saas Advisor partner van Citrix. 

 

 

 

Webinars

This is a mockup. Publish to view how it will appear live.

Direct contact? Bel ons op +31 (0)33 466 93 90

schmidtcommunicatielogo

Direct contact? Bel ons op +31 (0)33 466 93 90

Direct contact?

Bel ons op