Over ons
De beste ideeën worden niet geboren achter onze Apple, maar buiten de vier muren van ons kantoor. In gesprek met mensen. Hier en aan de andere kant van de wereld. Met een kop koffie of een glas wijn.
De enige reden dat wij met Schmidt communicatie zijn begonnen is omdat we geloven dat we een verschil kunnen maken voor onze opdrachtgevers. Dat doen wij door ze volledig te ontzorgen op het gebied van online marketing.
Onze opdrachtgevers zijn succesvol in hun vakgebied. En daar krijgen ze energie van. Ze hebben geen tijd om zich ook nog druk te maken over hun websites, e-mailmarketing, webinars of social media. Daar hebben ze ons voor. Wij hebben er tijd en aandacht voor en we durven te zeggen dat we er ook verstand van hebben.
Onze vaardigheden
Ontmoet het team

Lizzy Schmidt
Oprichter - Online marketing specialist
Lizzy heeft Communicatie Management gestudeerd met als afstudeerspecialisatie Commerciële communicatie.
Ze ontzorgt opdrachtgevers en is een kei in ‘the big picture’ en e-mailmarketing.

Daan Schmidt
Mede – Eigenaar - Online strateeg
Daan heeft Bedrijfskundig Management gestudeerd met als afstudeerspecialisatie Coaching en Psychologie.
Een digitale strateeg met een creatieve geest met een focus op resultaat.

Nick Kop
Marketing Automation Specialist
Nick heeft Management, Economie en Recht gestudeerd met als specialisatie Ondernemen.
Nick vertaalt de wens van de klant in online marketingcampagnes.

Roeland van de Beek
Marketing Automation Specialist
Roeland heeft Business IT & Management gestudeerd.
Een procesman die niet alleen projecten aanstuurt, maar altijd komt met een andere invalshoek die waarde toevoegt.

Salomé Klijn
Social & Community Specialist
Salomé studeert deeltijd AD Ondernemen in Ede.
Ze is inmiddels onmisbaar voor een aantal van onze opdrachtgevers als het gaat om Social & Community management op met name Facebook.

Jesper Luijten
Marketing Automation Specialist
Jesper is afgestuurd aan de Hogeschool voor Kunsten in Utrecht richting Art and Economics.
Naast het delen van zijn kennis met onze klanten denkt Jesper ook mee in de strategische fase. Hij biedt hands-on support en kan als specialist klanten verder helpen met strategie, advertising, leadgeneratie en automation.
Wij maken klanten blij, maar dat is wat anderen over ons zeggen
“Vanuit de ambitie om binnen vijf jaar een toonaangevende positie in een nieuw te ontwikkelen markt te verkrijgen waren wij opzoek naar een strategische marketing-partner. Dit en veel meer hebben wij gevonden bij Schmidt Communicatie in Leusden, een gespecialiseerd marketingbureau die serieus werk maken van partnership en meer doen dan ze beloven! Schmidt communicatie staat voor vakmanschap en partnership, waarbij resultaten een gevolg zijn van gezamenlijke inspanning. Voor PMA International en in het persoonlijke contact is Schmidt Communicatie dan ook veel meer dan een marketingbureau!”
“Door de implementatie van marketing automation is het aantal leads met 400% gestegen. De verkoop is met 40% toegenomen. Ik kan het team van Schmidt communicatie van harte aanbevelen. Hun intense focus, toewijding, expertise en partnerschap zijn een inspiratie op zichzelf. Wij zullen onze zakelijke reis met Schmidt communicatie zeker voortzetten.”
“Wij hebben nu een solide plan waarbij alles op elkaar is afgestemd en geïmplenteerd. Wij volgen hierbij de exacte methoden die Schmidt communicatie zelf en hun klanten ook gebruiken. We besparen hiermee zoveel energie en we hebben uitgerekend dat dit ons een dag per week bespaard aan tijd. Als we zo doorgaan behalen we in 12 maanden een toename van 50% in onze omzet.”
Maak meters met jouw marketing
Waardevolle marketing blogs
Meer dan een onderneming
Schmidt Communicatie steunt kinderen in armoede: Zo kun jij dat ook doen. Zeven jaar
Schmidt Communicatie haalt marketing-succesformule StoryBrand naar Nederland.
Daan Schmidt, mede-eigenaar van Schmidt Communicatie, mag zich de eerste StoryBrand
5 verkoopproblemen die je oplost met automation
Als je een MKB-bedrijf hebt dan ziet je verkoopproces er wellicht als volgt uit:
Webinars, het meest onderschatte marketinginstrument van Nederland!
Mijn ervaring met webinars Ik begon in 2013 met het geven van webinars. Als commercieel
RELAX… Automatiseer!
Veel te veel mogelijkheden en te weinig tijd. Frusterend. Zeker wanneer je kansen ziet en